Tot ce trebuie să știi pentru invitația ta online.

Întrebări frecvente

O nouă invitație
Platforma InviteMe.ro iți pune la dispoziție o gamă variată de modele de invitații online pentru nuntă, botez, 2 în 1 (nuntă și botez) și aniversări. Orice model de invitație online poate fi personalizat, ajunge imediat la destinatar, datorită modalității de distribuire, este eco-friendly și în același timp mult mai ieftin decât varianta printată.
Datorită acestei platforme, ești scutit de efortul de a mai suna fiecare invitat în parte pentru a obține confirmările, deoarece orice invitație online conține un formular de confirmare. Mai mult de atât, vei afla în timp real cine a văzut invitația și cine a confirmat prezența.
Prețul unei invitații online de tip individual este de 3.99 lei/invitat (familie, cuplu, persoană singură). Mai exact, pentru fiecare link generat de platformă vei achita suma de 3.99 lei. Prețul unei invitații online de tip general este de 299 lei și se poate transmite la un număr nelimitat de persoane.
Îți alegi un model dintre cele existente pe site-ul nostru VEZI MODELE.
Personalizezi cam tot ce se poate în cadrul unui model (adaugi numele vostru/copilului, numele nașilor, poze cu voi/copilul, locațiile evenimentelor, setezi imaginile de fundal pentru fiecare secțiune, alegi textul etc).
Pe măsură ce adaugi informații poți accesa butonul "Previzualizare" pentru a vedea invitația în stadiul respectiv.
După ce ești mulțumit de personalizare, îți poți adauga lista de invitați (în cazul invitației de tip individual) sau poți seta denumirea link-ului pe care îl distribui (în cazul invitației de tip general).
Pentru achiziționarea unei invitații în format online este necesar să te înregistrezi cu o adresa de email și să-ți setezi o parolă.
Dacă ai cont de Facebook, îl poți folosi cu încredere. Noi vom avea acces doar la minimum de informații pe care tu ni le oferi (nume, email și poză de profil).
În momentul de față invitațiile online pot fi create atât în limba română, cât și în limba engleză. Pe viitor vom adauga și alte limbi.
Trebuie să îți creezi două invitații, una în limba engleză și alta în limba română.
Nu-ți face griji! O salvăm noi pentru tine. Tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi, iar invitația creată se salvează automat în cont și poți reveni oricând la ea pentru personalizare.
După ce ai finalizat personalizarea vei ajunge la pagina de invitați, unde vei putea adauga numele invitaților tăi, unul câte unul sau mai mulți odată.
Invitația generală nu conține listă de invitați, vei avea un link unic pe care îl vei putea trimite la oricâte persoane dorești.
Nu, poți adăuga oricâți invitați dorești.
Dacă ai nevoie doar de 5 invitați cărora să le trimiți invitația, nu este nicio problema, vei achita prețul doar pentru cei 5 invitați (în cazul invitației de tip individual).
Invitația de tip general se poate transmite la un număr nelimitat de persoane și nu este necesar să adaugi nicio listă de invitați.
Rubrica de evenimente (cununie civilă, cununie religioasă) pe care nu o completezi nu se va regăsi în invitație.
Sigur că da! Imaginile de fundal se pot schimba dintr-o galerie de imagini pe care noi o avem în platformă.
Pentru a face acest lucru este necesar să accesezi rubrica "Personalizare avansată".
În situația în care imaginile noastre nu se potrivesc cu tematica evenimentului tău, nu este nicio problemă, poți urca pozele de pe calculatorul/telefonul tău dar asigură-te că îți aparțin sau nu se supun drepturilor de autor.
Da, poți face acest lucru. Este necesar să accesezi rubrica "Personalizare avansată".
Da, poți face acest lucru. Trebuie să accesezi rubrica "Personalizare avansată", secțiunea "Confirmare" și să bifezi întrebările pe care le dorești în formularul de confirmare.
Invitațiile de tip individual nu au o dată de expirare, vom încerca să le ținem online mult timp după evenimentul tău. Totuși, este posibil ca la un moment dat să curățăm și să îți dezactivăm invitația.
Pentru invitațiile de tip general vom păstra invitația activă cel putin 6 luni după expirarea evenimentului.
În orice caz, indiferent de momentul în care îți creezi invitația, fii sigur că aceasta va fi activă cel puțin până la evenimentului tău și o perioadă după.
Invitația ta activă
Din acest moment invitația devine activă și poți avea acces la secțiunile de administrare. Poți începe distribuirea către invitații tăi, poți urmări activitatea și statisticile invitației.
Invitația plătită sau invitațiile plătite sunt acele invitații care au statusul „activ”. Dacă ai făcut prea multe invitații de test, poți oricând șterge din ele.
Da. Dacă vrei acest lucru, poți adauga din contul tău de utilizator oricați colaboratori dorești, doar introducând adresa lor de email. Colaboratorii vor avea aceleași drepturi/funcționalități asupra invitației, ca tine.
Transmiterea invitației online se efectuează direct din platforma noastră pe Email/Facebook/WhatsApp, fie copiezi linkul aferent invitatului și îl transmiți prin orice alt canal de comunicare.
Da, dacă ți-ai dat seama că ai o greșeală gramaticală sau pur și simplu vrei să modifici textele/imaginile/locațiile, poți edita oricând invitația, chiar dacă deja le-ai transmis. Actualizarea se efectuează automat pentru toți invitații.
Da, numele invitaților se poate modifica oricând. Odată cu schimbarea numelui unui invitați, automat și linkul invitației lui va fi modificat.
Nu, invitații adăugați nu pot fi șterși.
În urma modificării numelui invitatului, automat se va modifica și link-ul asociat lui, iar cel vechi nu va mai fi disponibil.
În cazul invitației de tip individual, fiecare invitat va avea un link personalizat cu numele lui. Exemplu: www.inviteme.ro/i/5a687ff652229/ana-și-pavel
În cazul invitației de tip general, toți invitații vor avea același link personalizat cu numele evenimentului la care participă. Exemplu: https://www.inviteme.ro/i/nuntă-maisa-și-vlad
Nu transmitem remindere invitaților. Căutăm soluții ca în cel mai scurt timp posibil să dezvoltăm și această funcționalitate, dar va depinde foarte mult de modalitatea prin care transmiți invitațiile.
În acest moment, singura modalitate ca un invitat să fie notificat cu privire la eveniment, este că tu să-i transmiți invitația pe email, iar acesta să salveze evenimentul tău în calendar.
Da! La invitațiile de tip individual, răspunsul se poate edita automat, ori de câte ori dorește invitatul, fără nicio intervenție din partea ta. La invitațiile de tip general este necesar ca tu să optezi pentru această funcționalitate.
Îți transmitem confirmările/refuzurile pe email. De asemenea, vei regăși răspunsurile în format centralizat si în contul tău InviteMe.
Indiferent de tipul invitației ales (individuală sau generală), sistemul de confirmări și răspunsuri funcționează la fel, iar tu vei ști cine ți-a răspuns la invitație.
Sigur. În eventualitatea în care evenimentul a fost amânat poți oricând să îți modifici datele introduse în invitație fără niciun extra cost și fără grija că invitația îți expiră.
De asemenea, poți afișa o notificare în cadrul invitației ca atunci când musafirii o accesează, să li se afișeze mesajul introdus de tine.
Tot ce trebuie să faci este să intri în contul tău, să accesezi panoul de control al invitației, iar acolo vei vedea, în partea de sus, un buton denumit "Notificare". Odată apăsat butonul, ți se va deschide o fereastră unde îți poți adăuga mesajul ce va fi afișat invitaților, cât și opțiunea în cazul în care dorești ca acel mesaj să poată fi închis sau sa rămână permanent vizibil in invitație.
Da, oricând dorești. Trebuie doar să ne transmiți un email pe [email protected].
Invitația individuală vs invitația generală
Invitația de tip individual este personalizată cu numele fiecărui invitat în parte, atât în link cât și în interiorul invitației. Cu invitația de tip individual beneficiezi de statistici (vizualizări, confirmări, editare răspunsuri). Plata se face în funcție de numărul de link-uri (invitați) generate de platformă.
Invitația de tip general este personalizată cu numele evenimentului, se achiziționează o singură dată și se poate distribui la un număr nelimitat de persoane. La invitația generală există opțiunea de a renunța la formularul de confirmare și de a folosi invitația ca “site-ul” de prezentare a evenimentului.
Niciuna dintre variante nu este greșită. Fiecare tip de invitație are beneficiile ei.
Dacă ai un eveniment foarte mare, cu siguranță invitația de tip general este mai accesibilă pentru tine.
Dacă dorești să beneficiezi de statistici, vizualizări în timp real, invitații personalizate, atunci alege invitația de tip individual.
Oricare ar fi alegerea ta, te vei bucura din plin de experiența invitațiilor online.
Invitații tăi
Depinde de tine cum preferi să le transmiți.
Indiferent că alegi o invitație de tip individual sau una de tip general, distribuirea se realizează la fel. Le poți distribui atât din platformă pe Email/Facebook/Whatsapp sau poți copia linkul/urile și il/le poți transmite si prin restul mijloacelor de comunicare online (cele enumerate mai sus, Instagram, Linkedin, SMS etc).
Toate invitațiile InviteMe.ro sunt adaptate pentru a fi vizionate pe orice dispozitiv, atât desktop (PC) cât și mobil sau tabletă.
Fiecare invitație conține un formular de confirmare prin care oaspeții pot confirma/refuza prezenta la eveniment.
Odată confirmată o invitație, vei primi automat un email cu decizia invitaților.

În cazul invitațiilor de tip general exista o opțiune prin care, dacă dorești, poți renunța la formularul de confirmare (pentru sărbătoriții care își doresc doar site de prezentare).
Da, invitații pot edita răspunsurile ori de câte ori doresc, iar tu vei fi notificat de fiecare schimbare (în cazul invitației de tip individual).
Dacă optezi pentru o invitație de tip general este necesar ca tu să bifezi explicit că dorești această funcționalitate.
Plata unei invitații
După personalizarea invitației, următorul pas este să-ți alegi tipul de invitație pe care o dorești, de tip individual sau general.
Dacă alegi invitația de tip individual, după ce ai introdus lista de invitați vei ajunge la secțiunea de plată unde vei putea achita suma invitaților.
Dacă alegi invitația de tip general, după ce îți alegi denumirea link-ului (numele URL-ului), vei ajunge la secțiunea de plata și vei achita suma unică de 299 lei.
Nu, poți adauga oricâți invitați dorești.
Dacă ai nevoie doar de 5 invitați cărora să le trimiți invitația, nu este nicio problema, vei achita prețul doar pentru cei 5 invitați (în cazul invitației de tip individual).
Invitația de tip general se poate transmite la un număr nelimitat de persoane.
Plata se efectuează online cu cardul. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA, VISA Electron, Mastercard și Maestro.
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Da, poți modifica o invitație chiar dacă ai efectuat plata. Modificările pot fi atât la partea de afișare (invitația efectivă) cât și la numele invitaților sau a link-ului (în funcție de tipul invitației).
Alte evenimente
Dacă dorești o invitație pentru alte evenimente, fie că vorbim de evenimente private sau corporate, te rog să ne scrii pe adresa de email: [email protected].
Te putem ajuta!
Evenimentul ți s-a amânat sau anulat?
  • Invitațiile online sunt o alegere excelentă în orice clipă, chiar și în momentele imprevizibile.

    În situația în care evenimentul a fost amânat, ai posibilitatea de a edita data evenimentului, chiar și adresa locației, ori de câte ori dorești, fără niciun cost suplimentar și fără grija că invitația îți expiră.

    Invitații tăi vor avea acces în orice moment la modificările pe care tu le realizezi, ba chiar le poți lăsa o notificare în invitație.

Ai alte întrebări?
Suntem aici pentru tine!
Telefon

Ne poți contacta pe telefon sau pe Whatsapp, cum îți este mai ușor.

0766.441.555
Email

Ne poți scrie și pe email, îți răspundem cât de repede!

[email protected]